Sunday, August 10, 2008

To do list !!!


Hi everyone... For your information, this is the latest to do list. Hm... to do list about make money online is more longer compared that list. Hehehe... Not because i'm otai but i'm still newbie.

So no more talk for a while because my PSM (Projek Sarjana Muda) is the most important thing to do now. huhuhu... Insya Allah starting from this Disember we will start our LI (Latihan Industri). Owh ya we will invite you all to come to our wedding ceremony may be end of this year.

Lastly i really appriciate to bro shuth because of the WC gath. Thanks to all my sifu that i meet there. Hm.. may be i is the last one to update this. Ok buddy. Share Everything!

9 comments:

cendawanintim said...

uih, banyak keje tuuuuuuh!!!

kodin said...

ahib. nak kenduri nasi minyak dah ek? :P tahniah la ek ahib.. jgn lupe ajak aku :)

en_me said...

rajin nyerrrr..

cik fizz :) said...

salam,

wah selamat menrajinkan diri, buat PSM adalah merupakan cabaran terbesar spnjg pengajian peringkat sarjana muda, hadapilah dengan tenang, pastikan jangan buat kerja di akhiw waktu, nanti kelam kabut dibuatnya, waktu tue mula la rs nak sehari tu kalau boleh ada 28 jam...hehe :D

dah nak kawin, terkejutnya sy..ish nie dah langkah bendul ni :P

cik afeera said...

oit!!btol2 da nak kawen ker neh??!!tp apsal aku dengar cite korg dh kawen!!x aci...x aci...kawan baek xtaw neh!!sedeyhnyer T_T adakah aku bukan sahabat kalian T_T

ahib0205 said...

Cik Afeera, takat dengar-dengar tu biasa sangat la kan dengan dunia la ni. Kau Sahabat dengan si DIA la. Aku tumpang je. hehehe

cik afeera said...

waaaa....aku sahabat si DIA jer ea??!!kire ko bukan sahabat aku ker??!!hahahaha....bg aku korg dua2 sahabat aku ;)


jage diri memolek yer :p bile nk dtg umah aku neh :D


psstt...mmbr aku (farah nanyan) kem salam kat si DIA gak :D

ahib0205 said...

hehe..sejak bl cik afeerrraaa ni jd kecoh smacam ni?? tau la banyak ms free kat umah :D.. jaga anak elok2 yek... hehee

cik afeera said...

errrr bukan ker dr dl cik afeera ni kecoh??!!hahahaha

yer...saye menjaga anak saye dgn baek skali.... ^_^ cpat2 ler dtg umah aku tu...tu pon kalo nk tgk ank aku y comei tu lar...hahahaha

 
AZ-ZAIN SHAH ALAM