Thursday, May 8, 2008

Al-Fatihah...

Taqiyuddin adalah seorang penulis bebas dan adalah pengasas blog taqiyuddin.com, mula aktif dalam dunia penulisan blog pada tahun lepas tetapi hanya sebagai penulis blog percuma dan sekarang beralih kepada blog yang berbayar dan mempunyai beberapa perniagaan di internet untuk mendapat pendapatan sampingan selain daripada membantu diri sendiri untuk berjaya dalam bidang perniagaan internet. Sudah bekerja tetap dan sambilan dalam menyambung pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi, minat mendalam dalam bidang penulisan dan mengucapan.


Td baru terjumpa kat forum WC kat SINI. Apa2 pun kita 'hadiah' kan dulu Al-Fatihah kpsd shbt kita ni dulu ye. Al-Fatihah...

Sejuk hati tgk ramai shbt2 online alert tentang arwah shbt kita yang tak kedekut ilmu ni. Terbayang pulak jika sy ditakdirkan pergi dulu. Hm... sy penah tanya sorg shbt sy kat UMP ni. Lebih kurang gini la perbualan kitorang:

ahib0205: dot dot dot, katakan la aku mati hari ni. agak2 hang akan doakan aku tak?
shbtku: huh, mesti la aku doakan ko!
ahib0205: owah terima kasih byk... =) er.. agak2 sampai bila ko akan doakan aku?
shbtku: hm.... mungkin selagi aku ada kat UMP ni.
.
.
.

hm.... mak selalu pesan. wat amal byk2 kat dunia ni.. nanti mati dlm kubuq tak dak sapa yang nk tolong kita... tinggal la hangpa dgn amalan ja...

ok lah. saya esok nak balik shah alam. cuti ni planning dh full.. hohoho...

P/s: sapa mau beli ayam kampung organik?=)

No comments:

 
AZ-ZAIN SHAH ALAM