Tuesday, May 20, 2008

Fast Posting

Salam kepada semua shbt2 ku.

Alhamdulillah ini kali pertama aku dpt update semula blog ni sejak cuti semesterku bermula seminggu yg lps. hohohoo...

Cuti lbh kurang 2 bulan kali ini aku FOCUS utk tolong mak dan abah kat kedai ayam kampung organik. hm... pasal adsense still maintain tp kekadang tu jatuh gak. pasal affiliate sikit2 je masuk. ebook pulak belum lagi. hehehe... So cuti ni bz dgn bisnes offline je... kuar umah kul 8 pagi dan balik umah kul 7:30 mlm.

Hm.. tak sempat nk bgtau korang semua ahad lepas aku, mak dan 2 org adik meniaga ayam kampung organik kat pasar tani stadium shah alam. Alhamdulillah sambutan ok. Lagi2 Dr. Zainol la ni dh masuk radio ikim.fm setiap hari selasa jam 5:15 ptg.

Owh ya, ahad ni pulak aku diberi peluang sekali lagi oleh En. Latip selaku pegawai pasar tani stadium utk meniaga lagi. Td pagi dah pergi bayar sewa tapak kat FAMA.

Ha... utk pengetahuan korang pg td jugak adalah kali ke-2 aku buat aduan kat MBSA. Aduan pasal longkang kat keliling kedai ni tersumbat dan berbau. Apa lagi, td aku beriya nk jumpa pegawai yang terlibat. Ye la dh ngadu seminggu lps. Pastu janji itu dan ini. So selanjutnya aku nk tgk sbb 22 hb ni dia janji paling lewat longkang tu akan dibersihkan.

Wokeh la shbt2... aku nk chow dulu. Ni aku online dari kedai ayam la ni. Ntah wireless sapa ntah aku connect. hehehe...

Post berikutnya insya Allah aku akan kongsikan 2 benda:
  1. Cara nak mohon utk meniaga di pasar tani FAMA
  2. Cara nk buat aduan kat MBSA
Jumpa lagi.. maaf la aku tak sempat tinggalkan komen kat blog korang. just sempat lalu2 je... huhuhu.. letih la.... er.... PSM aku? electrical simulation? Wa....

No comments:

 
AZ-ZAIN SHAH ALAM