Monday, April 14, 2008

Lelaki hamil

Waduh2... dulu ada gak dgr cerita pasal hampir nk hamil tak tau la org yang sama ke tak. Tp nah amik ko dh hamil dh pun. Wahai sahabat2 ku sekalian... syukur syukur syukur... Takde apa leh sy simpulkan lagi lps baca berita tentang mende ni...

Ops.. esok presentation techno... Jumpa lain kali... huhuhu... dh dekat 3 minggu stop blogging pasal busy tp bila dh start payah nk berenti beb. Share Everything...

FIZIKALNYA sama seperti lelaki lain — ada pertumbuhan bulu di bahagian tertentu, terutama pada janggut dan misai, namun individu bernama Thomas Beatie, 34, ini mencipta kejutan apabila disahkan hamil enam bulan.
Sumber: My Metro

10 comments:

echah_syed said...

elo ahib..slm kenal.maceh singgah umah mama combi.

study katne?? nx week start exam kan..

study smart dan doa mama combi semoga berjaya..amin

norza said...

Ahib, salam ziarah. Jaga diri baik2, k? Banggakan ibubapa dgn pencapaian anda...Semoga sejahtera & ceria selalu.

ecahkoop said...

slm..
hoho!!
kalo bace btol2 artikel tu...
actualy die perempuan
die jd laki coz wat pmbedahan jantina
then, die dpt hamil pon coz die still kekalkan organ reproduktif die n amik sperma dr org lain...

hoho!! so, die leh hamil coz die perempuan..bkn laki..

ahib0205 said...

echah_syed, a'a next week start exame. amik enggineering ni rasa kena stdy hard baru leh. hehehe... Terima kasih atas doa kalian.. =)

norza, "Banggakan ibubapa dgn pencapaian anda" =) memang ini target saya. tambahan nk senangkan mak ayah. i love my family.

P/s: mcm mana pun family kita tetap darah daging kita...

ecahkoop, hahaha.. memang dia pompuan pun pastu tak bersyukur tukar jantina. persoalan skrg ialah syukur... sama2 kita syukur setiap perkara yang kita dh ditakdirkan... insya Allah

Pesanan utk semua shbt: Online di kedai ayamorganik.com ni. Mari2 jemput... member2 ahib ada hadiah misteri... =)

wanwma said...

macam-macam hal la sekarang ni!

nsamsudin said...

hello...good luck 4 your exam...

papa mafia said...

bro..kalau lelaki mengandung he..he..he. bagus gak boleh rasa mcm mana perempuan rasa

humaira_nana said...

salam papa mafia...
betul ke nak merasa mengandung tu cam ner??

susah tau x ngandung ni. Bayangkan awk ikat guni beras (10-15kg) kat perut selama 9 bulan tanpa pernah sekalipun escape dr membawa beban tu ke mana2... Haa...bygkan...

Allah dah ciptakan perempuan jer yg bleh mengandung sbb perempuan ni makhluk yang paling tahan kesakitan...tp berbeza dengan lelaki, perempuan ni xtahan hidup dalam kepayahan...lelaki thn hdp dlm kpyhn. ni bukan saya yg kata, lecturer saya yg kata. hanya menyampaikan...

Sbb tu la lelaki, sampai bila2pun kena taat pada mak. kalaula mak tu boleh describekan kesusahan dia melahirkan kita semua...

nurul said...

macam2 la manusia sekarang nie... apa-apa je lah labu... he..he...
salam perkenalan!!!!

mrs mamat said...

erk...aku tgh bayangkan kalo ko yg ngandung~!!
hahahaha...
selamat lar sahabat aku yg sorg tu~!!
hakhakhak

 
AZ-ZAIN SHAH ALAM